räknar lite...

Låg på golvet och räknar lite lön för att vill vara säker på att jag inte råkade tjäner för mkt enliga CSN.. jag har jobba för ca 37000 kr på tre månader och trodde att det var bara några tusen tills min fribelopp når tak, och kollade i min besked från CSN och där står det 56000 kr fribelopp.. VA!! jag som trodde det skulle låg runt 40-45000 kr men icke sa nicke.. va bra så jag kan tjäner ca 19000 kr mer tills årsskift. skönt slipper tänker så mkt på det men ska iallafall ha i baktankar att jag inte ska jobba för mkt.. har iallafall en månadslön som jag inte har fått från gruppboende, jag har ej varit där på jätte länge så jag har ej skriva ut lön ännu haha.. men bra att ha om jag vet att jag kommer blir pank kommande månad så kan jag löser in lön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback