Vänskap...

Man kan se vem som är riktigt vän genom att flytta från "deaftown" (Örebro)...

Har bott i Eskilstuna i över två år nu.. Det är bara en timma från Örebro ändå märks man att man inte får besök av person som jag kallades dom för vän när jag bodde i Örebro.. Även höras man sällan av dem trots MSN, SMS, 3G och mail finns... Det är sorg att man trodde dessa var vän men det visar sig bara att de inte orkar ansträng sig för att träff mig som bor "bara" en timma bort...

Även lilla jag vet att jag kan vara dålig på att besök folk men att jag ska åka och besök alla jag känner men får aldrig hembesök, det känner ju inte så kul att det är jag som ska försökt gör något åt vänskap och ansträng mig för åka och besök men får ingenting tillbaka. Även min studieekonomi kan ställer emot ibland men det är ju bara att planera och spara pengar..

Jag ligger större vikt på folk som håller kontakt. Man måste ju inte skriva varje timma till varandra men räcket med att hör av sig då och då. Det är ju inte så värst svårt att bara skriva.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Fint skrivet!

Sant som du säger. en sann Vänskap hör av sig eller besöker en!

// Ha det!

Kram Cicci

2008-09-15 @ 14:18:13
Postat av: Johanna B

Precis!



Jag besöker mina vänner och vänner besöker hos mig. Det räcker 1-2 gånger om året.



De som inte gör det, är ingen att ha.



Vi har ju aldrig träffat, även det är kul att se hur det går för dig med miljöfrågor.



Ha det gött!

2008-09-15 @ 16:55:33
Postat av: Charlotta

:D

tänkte precis fråga om vi ska b oka en helg snart. puss

2008-09-15 @ 23:21:04
Postat av: Nathalie

hehehe oohh så fint vilken bra idé :d har aldrig sett den sidan förut... hehe

Postat av: Signe från DK

Vet precis vad du pratar om! Det är tyvärr ofta jag som åker och hälsa på kompisar, men inte dom. Det gjorde jag mkt förrut. Nu orkar jag det liksom inte, eftersom det tar mkt av sin energi och sen kostar det mkt!

2008-09-17 @ 19:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback