Är jag normal?

Tror inte jag är normal...
Jag kommer till skolan runt halv 8 imorsen... fast har ingen lektion/föreläsning/grupparbeta idag..
Anledning till att jag kommer till skolan toktidig, jag måste ju lämna in bil på verkstad vid 7 tiden och jag bestäm mig igår att jag ska sitter i skolan i några timmar... så jag tänker att jag kan lika gärna gör det när jag har lämna in bil, jag är mer effektiv på morgon, fast jag var ganska trött när jag vaken kl 6 i morsen.. men lyckas hoppa ur säng iallafall...
Men blev piggare när jag promenad från verkstad till skolan.. Jag kom för tidigt så skolan är fortfarande låst.. men har ju kortet så jag kan kom in, det var ganska öde i skolan.. bara städerska som var här också.
Är fortfarande i skolan nu och skriver blogg... borde egentligen sitter med viktigare saker, men jag behöver ju lite paus...

Det är INTE lång kvar tills min examensarbeta måste lämna in (bara 18 dagar kvar ink alla helgdagar), därför försöker jag vara i skolan istället för vara hemma, eftersom om jag är hemma är det större risk att jag börja gör något annan än plugga så...
ska nog till skolan imorgon också.. Tur att det finns Mälardalens högskola i båda här, Eskilstuna och Västerås, så jag behöver bara gå till skolan i Eskilstuna för att sitter och arbeta..

Men annan kurs som jag läsa, Miljörätt fördjupning, jag vill bara spy över den kurs.. känner mig stress över hela denna "lilla" kurs.. massor att läsa in, skriver stor uppsats, saltenta, blabla... Men jag ska ta en sak i tag iallafall

Jag är lite stress just nu, jag som hade magkatarr, den har börja kommer tillbaka igen.. BLÄ.. men det går över snart.. får äter mer fiberrikkost och sånt så magen blir mer stabil, och skick in stämmning till den miljörätt läraren.. hon verkan inte förstår hur stor arbetabörda vi har nu när hon hela tiden kommer med nya "lillauppgifter" jag har redan offrat total ca 3 dagar för 3 olika "lillauppgift" som hon hade..

//Plugghäst/sönderstressad Tobias ;)

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Stackars min lillebror.. Hoppas du klart dig.. Snart över med magkatarr.. Sköt om dej nu!! Kram

Postat av: Johan

sv; filmen var okej.. men han är så så så så så snygg!

2009-04-23 @ 12:57:08
URL: http://mercid.se
Postat av: Camilla

inte så kul med alla "lilla" uppgifter som man får! Tur att man bara har en STOR kvar att greja på en månad!

Sen är det finito!

du kommer få ett jobb sen, bara och söka och prata med folk att du finns och vad du vill jobba emd!

Du får ha en skön helg nu!

Bamsekram

2009-04-24 @ 10:40:14
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback