Framtiden, igen......

Ja jag tänker nog för mycket...
Just nu känns det som att jag vill bara lämna Eskilstuna... vet ej varför men känns som jag är redo att flytta någonstans.. Men svårt att bara flytta utan att har jobb eller så...

I morsen vär jag vaken och låg i sängen lite stund så kom jag på att jag kan ju ansöker någon större utbildning så jag har skäl nog att flytta.. Senare gick jag till datorn och börja söker, hittade en kurs på GU (Göteborgs universitet) och hittade en kurs på 60 hp, självklart söker jag dit.. det är samma området som jag har läst, det är påbyggnad utbildning så...
Bara en problem, jag måste ju ha någonstans att bo... Är redan registar hos boplats gbg sen 2007... Jaa om jag kom in får jag jaga efter lägenhet som fan...risk att det blir att vi måste bo i studentlgh.. Usch.. Det kan vara bra också men många av dessa brukar vara små, inte riktig kök ens, ovs.. jaa listan blir långt.. Eller får fixa husvagn och ställa husvagn bredvid skolan.. bättre ide ju;)

Jag har ju berättade att jag har börja söker jobb... har fortfarande inte hör av flest jobb. har bara hör av typ 4-5 st av kanske 30 jobb... Jaa... Får kämpar vidare, annars får jag börja läsa på GU... och har ännu större studieskuld..

Har varit ute i balkongen nästan hela dagen idag.. skönt ju!! tycker att jag har redan fått lite färg.. trots detta har jag tagit mig på solkräm, vill ju skydd mig och behålla min vacker hy, har ju hela sommar på mig att få mer färg, hellre skydd mig och få färg långsam än att bränn mig på en gång och får börja om igen flera ggr...

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske du kan ta över min lägenhet för jag och gubben funderar på provbo i annan stad och hyr ut lgh i andra hand...men men tror nog dne e LITE FÖR STOR och kanske LITE FÖR DYR ? ..=)

hihi...



kram

Postat av: Johan

ja, men du vet att 1 dec ska alla bussar ändra till lila bussar och linje ska också ändras. Nu kör buss 11 från hovsta till adolfsberg. Men 1 dec ska buss 11 kör från naturens hus till ladugårdensängen.. lite nytt!

2009-04-15 @ 16:24:31
URL: http://mercid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback