högskolebibblan..

Sitter här just nu och försökt få slutkläm på min exjobb men det gick sådär.. ska nog gå och köpa något att drick, börja känner hur torr det blir i munnen...

En annan sak jag slår mig..
Varför måste alla säger "förlåt" eller så i blogg om dom inte har skriver i några dagar.. Jag tänker mer på att blogg är mer som typ dagbok, då brukar man inte precis skriver "förlåt" till dagbok om man inte har skriver i några dagar... men det är annan sak om man inte har skriver på flera veckor..
Men jag tycker det är helt ok att man är lite frånvaro ibland..

Jaa.. Nej ska gå till café och köpa något att drick, ska ta med datorn, vill ju ej någon ska sno.. men ska lämnar rester av saker här så folk se att plats är boka, sitter ju i en skönt fåtföljen så man vill ej riska att måste letar igen efter någon att slår sig ner och har tillgång till strömkälla pga datorn.. eller dator klarar sig på batteri men har ej lust att begränsa mig om jag blir helt fokus på arbeta..

Hejdå!!

Uppdaterad: Jag köpa drick senare... det är ett jävla kö till café, orkar ej slösa tid på att står i kö! självklart jag råkade gå vid fel tidpunkt, får väntar lite senare då inte så många har rast...

Kommentarer
Postat av: Fridolfina

Hur gammal är Apple och Digg?

Ja hoppas det blir bättre mellan mina katter, det kan ta ett år ungefär tyvärr så rangordning faller på plats. Det kan nog vara så hos er också? Hmm? Ha det bra i vårsolen o klappa katter från oss! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback