Hur dum får man vara...

Idag tog jag ett kort promenad innan jag handlar lite mat hem..
När jag ställ mig i kö, det var några personer framför mig och kö röra sig sakta, efter ett stund var det tants tur som stod framför mig precis då såg jag att det kommer en kassör som ska öppen en kassa till, självklart måste jag passa på att gå dit, tant har ju inte ens börja plockar upp sin varan trots det var tom på band och jag gissa på att hon skulle vara seg så.
När jag gick till andra kassan snabbt, precis samtidigt gick tant som stod framför mig dit också.... tur att jag hann dit innan henne. Men tänker "herrgud, varför byta tant kassan när det är hennes tur!"

Ja hennes problem att måste köar lite till igen...

Kommentarer
Postat av: Sia

Haha finns dumma folk :P

2009-04-12 @ 09:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback