Hurra...

Jag är väl galen.. att jag blir så glad av min pensionfond... har ju typ minst 40 år kvar innan jag får gå i pension...
Kikar inne på ppm.nu, såg att min pensionfond har äntligen gått upp... det är bara några ynklig procent men tror nästan ALLA fonder har gått ner under finanskris, så det är ju en bra besked!! så framtiden är inte så SVART iallafall ;)

Nu kan jag börja satsar på fonder så jag blir miljonär sen när jag ska går i pension ;)
Jag och andy är med i en företagen där dom jobbar med fonder, dom brukar skick meddelande när det är dags att gör fondbyte och vilken ovs, Jag känner mig nöjd, min fond har ej gått ner SÅ mkt, genomsnitt per år har den gått ner -3% så det är inte SÅ fara tycker jag iallafall..har legt på 12% förut, snart blir det + igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback