Längtar tills allt är över...

Längtar tills exjobb blir färdig, den jävla miljörätt kurs blir klar också.. uppsats till miljörätt har jag inte ENS börja med.. det talar om för sig själv hur omotived jag är över den kurs bara för den läraren är dum... Men jag måste börja med miljörätt uppsats snart, får skriver minst 6 sidorna.. vi är 3 i gruppen så vi behöver ej skriver så värsta många sidorna, lite skönt att gruppen är lite större så mindre arbeta typ HAHA... Nej så jävla lat är jag inte..

Eller jo, min trådlös mus batterilampa har blinkar ett bra ta men har inte byta än, den fungerar, måste ju använda alla batteri in i de sista också! annars är det ju slöseri båda för natur och plånbok ;)

Har jobbat lite här vecka också, jobbade i torsdags... lite skönt med omväxlig, har ej jobba på typ ett månad så.. ska jobba idag också i några timmar men då ska jag till Västerås med några elever, vi ska äta något middag där med dövförening där, ja rätt lyxig att får äta gratis middag ;)

Har äntligen få hem den två däck+fälg som fanns hemma hos pappa, vi bestäm att vi mötas i Örebro, då blir det halv väg för oss båda och mamma hankar med, hon jobbar ju i Örebro, vi åt ute på stan också, mysig.. sen åker jag hem med två däck baken i bilen, ska plocka fram de två andra och lämna in den på måndag så dom får fixa fort dom har fått in däck som jag har beställ...
Ringde dit igår för boka tid, då fick jag besked att det kan dröjar upp till 5 arbetsdagar innan däck kom in.. och det innebär på fredag men dä är det 1 maj, posten gör ingen utkör då, så efter helg sa dom.. SUCK.. men senare fick dom reda på att min däck är redan på vägen så dom kan få den på måndag eller tisdag, toppen ju... Annars får jag ju ej kör bil efter den 30 april pga vinterdäck.. tur det lösa sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback