på resande fot....

Jaa har varit nere i Jönköping i helg.. väder där var perfekt, varmt och skönt igår, var ute nästan hela dagen.. Jag och Andy pysslar lite i husvagn som Andys moster har lämna över till andys föräldrar så vi fixa lite grejer där.. Dom har köpa nya tv till husvagn.. men va svårt att hitta en liten tv nu för tiden.. dom köpa en 19 tum tv.. som är nästan för stor trots att den är den minsta tv vi kunde hitta i hos båda Media markt och Onoff.. Men efter flera här och dit i husvagn till sista hittade vi en plats som vi kan ställ upp tv på vägg.... Det blev bra till sista... Andys föräldrar städa i huset.. mäklaren ska ju komma någon och fota hus och kolla ritning om det stämmer ovs och om ca par veckor kommer dom nog annons ut hus om alla går som det ska.. Men en del möbler, grejer är kvar tills hus blir sålt eftersom det är ju bra att köpare kan se hur det ser ut med möbler, det brukar sälja lättare och sånt..

Idag var väder mindre trevlig.. men bättre väder att köra enligt mig.. tycker mer om att det är lite mulet när jag kör så det blir inte lika varmt om det var i direkt sol...

I Fredags gick det bra att kör nere... solig och allt fast jag hade sol mot mig hela vägen.. tur att jag har en solglasögon i bil, den ligger alltid där... så jag slipper kisa i tre timmar... Mälkaren kommer och dom satt och pratar om olika steg och vilken saker man bör gör ovs.. som besiktiga ovs... lite svårt eftersom det är en dödsbo så det är nog bättre låta någon besiktiga så man vet om det finns fel eftersom vi vet inte så mkt om hus... Jaa flera saker också.... Men intressant veta hur det fungerar och sånt..

Imorgon ska jag åka upp till Borlänge för att träff min handledare igen.. blir kul.. men åka med tåg här gång.. ganska skönt med avkoppling på tåg.. fort också, 2 timmar och 15 min restid.. ej så fara... byta i sala med 10 min vänta... skönt...

Kommentarer
Postat av: piggelin

Byta i salaheja:)

Ska till Sala på onsdag sen vidare till Sälen på torsdag:)..

Låter att ni har haft en bra helg iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback