Sitter här med te...

Är rätt seg idag.. vet ej varför.. har knappt orka gör ngt... eller jo men mer "teorigrejer" har jag inte lust, däremot hade jag lust att fixa bil, har vaxat bil nu, så den fick tillbaka sin glans nu.. eller rätta sagt var det inte såå stor skillnad, jag vaxat bil kanske för ofta och har garage och kör ej så mkt så lack hinner inte blir utsatt... Men det är ju bra... Men nu är bil fin inför Jönköping HAHA..
Ska åka ner imorgon...
Andys familj har bestäm att ska sälja huset, så dom ska träff mälkaren imorgon.. Jaa, blir säkert bra...

Hoppas bara det är fint väder...
3 av 4 gånger jag åka ner till Jönköping så var det snöväder... Orkar inte mer med det.. men värst var det förra året när jag skulle nere för att besök lillebror när han gör fältövning och jag har redan byta till sommardäck.. självklart mötas man av snö.. tur kunde hålla mig kvar på väg.. men det var typ blötsnö..
Men iår har jag inte bråttom med att byta däck... förra året byta jag redan den 1 april.. iår jaa... får ta när jag har hämta två däck hos pappa.. jaa hur dom hamnar där.. jaa en lång historia, behöver ej berätta här... Dessuto måste jag köpa nya sommardäck också.. 4 st.. billigt.. NOT.. men vill ju ej få böta pga dålig däck eller får sladd i regn...

Kommentarer
Postat av: piggelin

jaa bäst att köpa bra däck så du slipper få böter..även det kostar!..Men man kan väl använda dem nästa år?

Postat av: Anonym

Jäoopps!

Det är ganska skönt joibba utomhus men ... att jag trivs med jobbet att jag kan jobba med det för ALL framtid är jag mkt tveksam till . Jag ivll ju helst jobba med mkänniskor och så men det får jag ta sen längrefram i framtiden!



Tullängskolan har ju även ringt mig häromvåren o erbjudit mig jobb förut men då var jag anställd på företaget så jag fick tacka nej, sen bör jag ha jobbat gärna minst 5 år ute på arbetsmarknaden innan man blir en yrkeslärare!



=) men jag vet inte om jag orkar förklara samma sak 100 ggr för ett par elever eller nått..få se..det ligger i framtiden!



Må gott!!!

2009-04-02 @ 22:53:57
URL: http://ellisofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback