Skärtorsdag...

Stackars mig som har föreläsning idag på morgon.. Åka till skolan som vanlig och lyssnar på föreläsning, blev klar tidigare, skulle ha möte med en person i skolan vid 2 tiden, skulle egentligen väntar i över 3 timmar vilken den jag inte vill gör så jag gick till hennes kontor och se om hon kunde ha möte tidigare, det kunde hon.. perfekt!! Vi gick genom hur vi ska göra med min examensarbeta, hon ska rätta min arbeta så.. skönt att jag fick hjälp med det.. vill ju inte att min examensarbeta ska blir påverkas bara för jag är inte så bra på svenska...
Kom hem 4 timmar tidigare än vad jag har beräknat med...
Gissa om att Andy blev överrask!

Jag var trött och andy också så vi låg och sova lite under eftermiddag, sen gick han till skolan, så jag var ensam hemma.. och då börja jag städa i balkongen, har lagt fram mattan men den var fullt med löv från hösts.. så jag dammsög bort alla löv, ja vi har sånt fuskgräsmattan, den är snygg och skönare än att gå på betong....

Självklart kom andy hem medan jag dammsög och han stäng av dammsug utan min vetenskap men tur att jag märks snabbt, jag höll ju på att dammsug bort en löv men det inte och då känner jag efter och inse att dammsuga har stanna och vända mig, där stod andy med stor flint i ansiktet..

Vi har ej planera något under torsdag.. och bil är sönder.. så.. men det blir skönt med en helg utan att göra något, har ju varit bort/upptaget i flera helgarna nu..

Kursen jag läser nu.. jag skulle vilja styper läraren.. hon bara ge å ge å ge flera uppgifter.. hur fan ska vi elever hinner med alla...
Just nu har vi:
Liten uppgift att redovisning till tisdag
Liten uppgift att läsa genom och prata till semarium på torsdag
En stor uppsats på minst 20 sidorna
Saltenta
5 böcker att läsa till tenta...ca 1500 sidorna total!
Tro eller inte men den kurs är bara 7,5 hp... det är motsvara 5 veckor heltid kurs.. men vi har 10 veckor på halvfart..

Hon borde avgränsa sig lite mer så vi behöver inte plugga ihjäl oss!!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ler, men vi är duktig ändå!!!!

Postat av: Jinna

Haha, kul kommentar du skrev via ankis blogg. :D Men vet du, det var faktiskt tre män till som kämpat ta bort den däcken, men misslyckades. Döm inte för tidigt du, lille man! ;)

2009-04-10 @ 19:50:52
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback