Tidningen..

Jaa idag skrev tidning om min jobb, camping, lite kul, blev förvårande att jag såg bild på min chef när jag kolla genom tidining på internet.. Ja antar att det blir mycket att göra på jobb framöver..ni kan läsa lite den här http://ekuriren.se/jobbpengar/1.86145
Har varit hos camping i förra fredag och prata lite med chef, iår blir vi flera personal igen, bra!
MEN... otrolig dum parken zoo är.. dom har införa nya kassasystem nu.. självklart har dom inte tänker på camping, så nu måste vi använda två olika kassasystem bara för att vi har en bokningsystem som tyvärr inte fungerar ihop med den nya system som parken zoo använda så vi måste ha en system till bara för kunna ta betala för boende hos oss.. Så nu måste jag lära mig använda båda system... blir kul!! Men TUR att jag har jobba där två sommar tidigare så jag kan bokningsystem och vet rutin ovs så jag har bara två system att lära mig.. och chef sa också att SCR-kort har nya system iår, så jag måste läsa på om den kortet igen.. jaa.. Men det fixa sig bra till sista vet jag ;)

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Det blir kul jobba camping i sommaren med hela ny system att lära sig... Jag vet att du kan...

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback