Uppe med tuppen...

Ja... nu är det 06.35.. har tänker vaken 8 idag men icke sa nicke..
Ja självklart är det katters fel!
Dom jagade varandra och Digg hoppa på säng varje gång dom är fram hos oss och självklart det är på min sidan så jag blir störd så jag vaken.. Gick upp och ge dom lite mat så dom blir lugn.. Vi brukar gör så eller se till dom blir lite blöt så dom blir upptagen med annan och glöm att dom busar, bara om dom gör det på natt och vi blir störd...
Men sen när jag skulle lägga om mig var det för varmt och det börja blir ljus.. Andy var vaken också.. men vi försöker sova lite men ge upp till sista och tänker att det är lika bra.. man brukar blir tröttare om man somna om och vaken igen...Samt ska vi packar lite inför Jönköping, bra att vi gör nu så har vi gott om tid.. Vi måste vara där 1, förbredda lite innan mälkaren kommer...

Förresten jag lyckas lurar andy den 1 april, andy låg kvar i sängen och sovade lite, jag kom och sa att det fanns inte vatten, han bara va, jag sa igen, det finns ej vatten här, så jag kan ej kokar te till frukost, han suckar och han tänker att han måste dusch ovs, men jag börja skrattade och sa APRIL,APRIL, han blev besviker att han gick på det.. bra trick att kör aprilskämt när person är yrvaken.. det fungerar alltid..

Självklart sen lurar andy mig.. jag som tänker hela dagen på att jag inte ska gå på hans skämt.. och jag misslyckas!!
Han berättade hur det var i skolan och jag vet att det finns läraren som har speciellt efternamn, han börja berättade om de och han sa att han pratade med de och berätta att hans släkten kommer från norrland, och sånt och sen upptäcker dom att andy är långsläkt till lärarens familj.. och jag gick på det... FAN.. men det är verkligen bra!!

Kommentarer
Postat av: Jinna

Haha, snyggt tips om hur man får katter vara upptagna med annat än att hoppa rakt på sängen. Vet hur det känns, så väldigt irriterat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback