Ojoj!!

Veckan har verkligen varit i full fart!
Har fortfarande inte återhämta mig än, och tror det inte finns tid till det ändå..
Förra helg jobbade jag 48 timmar i sträck och sen gick jag av på måndag för att börja med min "semester", då fick jag besök av min kära mor, vi åkte till Trosa och gick runt Trosa... Verkligen mysig plats, vi har aldrig varit där förut...
Senare på natt kommer min älskling Andy hem från Koskullskulle med hans syster, då har han kör i 17 timmar i sträck.. Han är så duktig!
Tisdag börjar vi packar, skulle till sthlm men då känner Andy för att stanna en natt till pga han kommer ju hem nyss och vill hinner stannar lite stund så vi åker på onsdag morgon istället..
Vi sover över hos min kära kompis Charlotta.. det är alltid lika trevlig att får bor hos henne!!
Ja under hela vecka har vi varit i stockholm, främst i pride park...
Kommer hem i söndags och igår börja jag jobba igen, gud vad seg jag var på jobbet...
Och idag ska jag jobba 7-20... hur fan ska jag hinner flyttpacka!
Jag får lära mig säger nej till mer jobb hihi men ni vet väl hur det är när man börjar får in massor pengar så ville man bara ha mer.... Men så är det när har två jobb....
Ja vi flyttar nog ut sista helg i aug till Göteborg...
Men vi vet inte hur det blir med lägenhet i Eskilstuna, vi har iallafall önskemål att blir av med den tidigare, får se om de hitta något hyresgäst som är villig att flytta in tidigare.. det skulle kommer en och kolla på lägenhet idag men de ringde igår och sa att de fick en annan lägenhet så.. men det lär kommer en annan snart hoppas jag...

Nej måste gör iordning mig och åka till jobb.... Jag ska återkomma med mer bilderna från pride och så sen när jag har tid...

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Pea

Kul att ni flyttar hit till gbg, hittat lgh än?... kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback