Jag minns vad jag skulle skriver om i måndags..

Visst kommer jag på det igår men har ej skriver det bara..
Ja vill bara berätta en lustig sak..
Flest av er vet att jag bor hos min killes familj, alltså blir jag inneboende hos dom å så.. och jag har en egen bil.. Föra vecka fick jag hem brev från transportstyrelsen med kontrollmärke till bil.. Men på kuvert har något brevbäraren skrev "Håkansson" på.. Ehh...Dom kanske inte hitta mig men dom visste att andys mosters dödsbo adress går hit också...
Fast min namn finns med på dörren... Och dom har ringa in min namn men fel namn... Jag heter Karl Tobias E... och dom trodde väl jag heter Karl...
Post (vet inte vilken det var, posten eller bring) har visst inte riktigt koll.....

Och en annan sak, VARFÖR skick dom en kontrollmärke till mig, den gäller ändå bara i en månad eftersom den ska tas bort den 1 jan 2010, dom kunde ju spara på porto att INTE skick en skattmärke till alla som har kort tid kvar.. jag har ju 11 på mitt kontrollmärke...Jag tänker ej sätt upp på mitt bil nu, men ska ha den i fack i så fall om jag blir stoppad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback