Alla <3 dag...

Jag och Andy är lite kul...
Två gånger har vi sagt till varandra att vi ska ej fira denna dagen, självklart gjort vi ändå.. Vi älskar varandra inte bara en dag per år utan alla 365 dagar per år! Men det känns ju ej SÅ kul om ej fira den dag så vi gjort det ändå...

Men i lördags tog vi lugnt.. åkte till IKEA i västerås och gå runt och köpa in några saker, besök Media Markt också.. där fick jag en kameraväska av Andy.. GLAD nu har jag äntligen någon väskan som kan bära runt med kamera utan att behöver ora mig för kamera.. sen hem och äter gott middag, lite godis framför tv också.. Han fick en present av mig också, det blev en svart bok som han har önskar sig som han kan klister in olika saker han vill spara...

Söndag fick vi åka till Media Markt igen pga tv dog.. igår fick jag ta bil till skolan.. och tisdags var vi på IKEA också.. så jag har kör bil till Västerås 4 ggr på en vecka.. Inte bra tankar på miljö! Men som tur att jag brukar ej kör så pass mycket som nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback