Framtiden...

Jag erkänt att jag är orolig över framtiden.. min framtiden alltså...

Jag blir klar med min utbildning till sommar... Hur det blir framöver vet jag inte... självklart jag ska söka jobb som fan ;)
Ska inte söka vilken jobb som helst, vill ju inte min akademiska utbildning går till spillor... Ej kul att har 180 högskolepoänger bakom sig och jobba som städerska...

Ska jobba hos Parken Zoo iår igen tills jag fått någon jobb.. Men har iallafall plan B...
ska söka till några kurser till hösten ifall jag inte fått någon jobb så kan jag alltid plugga vidare och söka jobb under tiden...
Men då kan jag plugga mer strö typ sak jag tycker det är intressant...

Tror det fixa sig till sista, det brukar ju blir så... Synd bara att jag blir klar med min utbildning i lite fel tidpunkt... Men det kanske blir en stor förändring om några månader, vem vet..

Synd att USA har SÅ STOR påverkat för hela världen.. Det är kris överallt nu bara för USA hade en dum lånsystem som ingen kunde betala tillbaka...

Snart är det dags för jobb... har ej riktig lust men hellre än att vara ensam hemma ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback