Hopprep...

Några undrar varför jag fråga om jag skriver tråkig blogg...
Vet ej, det känns bara som jag skriver om tråkig saker...

Har jobba igår kväll + jour.. Gick bra.. börja ganska sent, 19.00 så det var ej mkt att göra på jobb, skillnad mot om jag har börja 13 eller 15 som det normal brukar vara.. skulle lägga mig vid 23 tiden men då ring en elev och ville ha sin behovmedicin så jag fick kör in till stan och lämna över en medicin.. Våran gruppboende har olika steg, första är bor i samma hus som kontor där vi sover i, sen nästan steg är dom flytta ut till en liten lägenhet nära oss, sista är en riktig lägenhet i stan. Därför fick jag kör till stan och lämna medicin, Då jobba jag "övertid" på natt, men har skriver i rapport så jag får extra betala för en timma.

Nu känns det att jag är rätt bra igång med exjobb...
Jag är nog lite för petig på tid om man ska säga (Jag är den typ som passar tid, åka hellre för tidigare typ).. jag orolig mig redan på att jag inte kommer hinner blir klar med examensarbeta... fast jag ska vara klar med den 10 maj... det är över två månader dit... ändå har jag redan ställd mig själv på att jag INTE kommer hinner blir klar...
tror det är lite fördel då stressa jag mig mer, jag jobbar bättre under press....

Hopprep?
Ja jag å Andy försöker bättre oss, äter bättre och ta promenad oftare, Andy sa igår att vi kunna köpa en hopprep, den ska vara jätte bra.. Så vi köpa en för 50 kr på stadium...
Jag test den nyss.. PUH .. blir verkligen andflådd av att hoppa i typ 1-2 min.. och upptäcker hur dålig jag har blev på att hopp med hopprep... får träna mer så till sista kan jag hoppa utan att stoppa på rep....

Kommentarer
Postat av: Fredde

Träna lugnt.

Var i precis samma situation. Började på fitness24 för några veckor sen. Puuhh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback