Igår, fredag den 13:e...

Den dag är bara skapade av dumma människor som behöver skylla på sin otur..
Jag var ju ute och resa och sen hem och jobba utan någon större problem.. tåg var endast 5 min försent till Borlänge så vaddå..

Ja bild tog vid Vägverket i Borlänge, var dock inte inne i denna bebyggnad men bredvid. möte med handledare går bra, nu vet jag mer exakt vad han vill ha i min examensarbeta, känns super så jag kan sätt rätt fokus...
Det är mycket mer snö där uppe.. härlig, känns som jag skulle åka upp till fjäll typ haha.. tjock täcke med snö, det hänga tung snö på gran, frost bitar på träd så den ser vitt ut.. Så vacker.. Vi har bra här i Sverige som får upplevade så här...

kort berättelse från igår..
vaken 06.30
Går till stationen 07:45
Tåg åker 07:52
Kom fram till Sala 08:55 (försent)
Tåg mot Mora kom 09:05 (försent)
Stig av i Borlänge 10:13 (Försent)
Går till Vägverket, fram 10:35
Träff handledare, fixa te, går genom matrialen, uppläggning, praktiskt saker blablabla..
blev klar 12:15
Gick till Kupolen och kolla runt...
Går tillbaka till stationen...
Tåg åker 13:52 mot Stockholm
Gick av i Sala 14.58
byta tåg, tåg mot Norrköping avgick 15.10
Fram i Eskilstuna 16:07
Kom hem och kram Andy, fick middag, äta snabb, prata lite
Gå ner till garage 16:30
Kom fram till jobb 16:50
Laga middag, sen baka kaka med en elev, sitter och vara social med annan elever
somna runt 23:30
Vaken och somna om 05.50, 06:20, 07:10
Telefon ringer 07:26, Jag som ska gå upp om typ 10 min senare.
Gör iordning kontor
Personal kom 8:00, information
Åka hem 8:10
Kom på glöm min mössa, vända tillbaka
Kör hem igen, hemma 8:40
Sitter och skriver blogg 09:29

Så jag var fullt upp igår nästan HAHA

Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

hihi.. gick bra åk dit och hem... Ojoj du hann med allt igår.. Jobba oxå.. nog du blev trötta igår kväll? Kram och trevlig <3sdagen!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback