Klädervård ;)

Just nu är jag ensam hemma, Andy har åkte hem till Göteborg, sen ska hans familj åka till Jönköping för hälsa på Andys moster…

Jag bestäm mig i morsen att jag ska fixa en av min garderob eftersom den luktar lite skum på kläder som har hänga där.. så jag bestäm att jag ska tvätt ALLA kläder som hänga där inne och tar ut alla saker och skrubba hela garderob så jag hoppas att den konstig lukt försvinn.. den luktar inte precis gott så… får kanske köpa sånt doftpåse som brukar ha i linneskåpet..
Men tror bästa att börja städa ordentlig och tvätt alla kläder så den lukt kommer bort… Jag kommer inte blir klar med kläder förrän på söndag eller så.. Nackdel med att ha tvättmaskin hemma utan någon torkskåp eller torktrumla.. så alla måste hängtorka.. tar ju tid och sen måste jag styrka alla kläder.. det är ju skjorta, byxor, tröjor som tvätt just nu, vill ju att den ska hänga snygg och pryd där sen… Men rätt bra sätt att tidsfördriven hemma nu när jag kommer vara ensam hemma tills söndag..

Ska åka till Camping om ett stund och prata med chef, hon ville ha min hjälp slutet av mars, hon ska visst åka till England så jag ska nog vikarie för henne typ..
Imorgon ska jag jobba eftermiddag och kväll + jour.. så jag kommer hem på söndag bitti..

Då måste jag vara klar med garderob innan Andys familj kom hit..
Dom ska skjutsa honom hem… Bortskämd unge vet jag HAHA.. Nej skojar bara, vi har fått en säng från Andys moster som är 160 cm bredd, det är ju toppen eftersom vi behöver en ny säng, vi sover på 120 cm bredd som är ibland lite för trång till oss.. Har tänker köpa en ny säng på IKEA.. Vi har presentkort dit men nu kan vi köpa annan saker ist.. ska köpa nya sängkläder, täcke som är 240 cm bredd (?) vet ej om den är rätt storlek men en stort så slipper vi slåss om en 120 cm bredd på 160 cm bredd säng….

Kommentarer
Postat av: Pea

Åhh vad har hänt?!...

Fler blogginlägg har jag missat nu!!!... Kul kul, ska läsa ikapp nu! ;)

Postat av: Andy B

Goda nyheter älskling! Vi ska till IKEA i morgon, päronen tänkte köpa ny bäddmadrass, och så köper vi lakan och kanske täcke å så också. Då slipper vi pröjsa :D Kan lägga pengarna på fler sängkläder och så istället. :) "bortskämd unge"

2009-02-06 @ 21:14:40
URL: http://www.twitter.com/ambassadeur

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback