Kurslittaturer :(

Jag ska läsa miljörätt fördjupning längre framöver i vår, börja typ slutet av mars..
Fick tag på lista över vilken böcker man ska ha till kurser..
Självklart blir det svindyr! tre böcker kommer kostar ca 1200 kr för mig... Typisk att en av dom bok är i andra upplaga, jag har den första upplaga hemma, frågade läraren om jag måste skaffa den andra.. hon sa tyvärr det måste jag eftersom det är mycket nytt i denna boken så jag får köpa den.. eller kolla med en kompis, hon kanske har den rätt uppslag... *HOPPAS*
Får kolla efter beg på näten också.. men en del brukar inte vara pålitad heller... har händer att jag ville köpa en bok, person bodde i Stockholm så jag bad honom skick över post men han ville ej, han ville bara jag skulle komma till Hallonberg.. Ja dum i huvudet, hans egen fel om han ej lyckas sålt boken...

Tror inte kan hitta på skolan eftersom den kurs jag ska läsa är nya i år så...Får vara ute på jakt nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska fråga gubben min vilken hemsida det är till en boksida.. där har dom begagnade och nyua böcker..och det är alltid slut på bokus och adlibris.. denna hemsida jag tänkte på har mkt skol litteratur, jag ska fråga eric och så ska ja meddela dig sen vilken adressen är så kan du köpa skolböcker billigt, begagnat och delvis nytt..



krm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback