Mobil

En person skrev i kommerterar angår jag skrev om mobilstrålning, han/hon skrev att de tycker att vi är lite för uppkoppling dygnt runt..
Kan hålla med...
Jag är den typ som KAN lämna mobil och åka till jobbet eller skolan utan att få ågnest eller så, jag har alltid varit sånt som är lite dålig på att ha mobil med mig hela tiden, är kass på svar ibland.. har alltid varit så, tror några kompisar kan intyga det...

Jag har nog inte lika stor behov att vara i kontakt hela tiden.. Men självklart har jag med mig mobil jämt, vet ju aldrig om den behövs.. jobbet kan ju skick sms och fråga om jag kan jobba när som helst....

Till Sia: Ja jag ska skriver hur jag och Andy träffas någon dag när jag har lust slår ner mig och skriva en berättelse..
Ni andra får hålla koll på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback