Mobilstrål....

Det var stor grej för några år sen att prata om mobilstrål...
Många var orolig över det... Tycker det är intressant sak..
Inte många tänker på att det finns flera annan typ av strål än mobil.. Det finns även TV, radio... massor annan. ändå pratar det oftast enbart bara om mobil...

Sen finns det undersökning som jämför mobils strålning av olika avstånd mellan mobiltelefon och mobilmaster.. det visar sig att längre bort man är bort från mobilmaster ökar strålning, det är rätt logisk eftersom då behöver det starkare signal för att kunna förmedling mellan mobilmaster och mobiltelefon, ändå är många folk rädd att bor så nära till en mobilmaster.. det har står i tidning ofta att folk protestera att mobilmaster ska bygga nära deras hem...
Tror det är bris i kunskap och folk är mer orolig över att det skulle förstöras deras närområdet, t.o.m husvärde stig..

Måste tvätt lite kläder... och göra något vettigare..
Ringde till camping idag för kolla läget med chef där.. hon sa att det är lugn där, hon bad mig att ska komma dit på fredag då ska vi prata lite, hon sa även att hon ska vara bortresa i våren då kommer jag nog jobba lite i mars-april.. blir kul.. mjukstart innan sommar liksom HAHA.. fick ju brevet från Parken Zoo och dom undrar om jag ska jobba där iår igen, självklart svar jag JA... tänker att det är kul och blir nog min sista sommar där... tre sommar där.. är ju 3/4 av campings säsongen.. dom kommer inne på sin 4:e säsong till sommar.. så jag vet rätt mycket om camping där.. skönt..

Kommentarer
Postat av: Piggelin

jaa vet .. i princip, alla får cancer av olika skäl egentligen.. om man ska tänka så..

jag delar säng med mobilen;)

Postat av: Kenneth

se upp så du inte tvätta med mobil som jag gjort igår. Haha. Fin design på din blogg.

2009-02-05 @ 11:00:10
URL: http://internett4000.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det med mobiler, tycker det är jätteintressant, man blir samtidigt också småless att jag måste helz tiden var tillgänglig för alla JÄMT OCH dygnet runt.

jag kan tex lämna mobilen hemma, åkla till affären och handla, borta 1 timme ungefär och sen när jag kommer hem så får jag bara arga sms eller telesamtal för att amn inte svarat.. då blir man seriöst less..

2009-02-05 @ 11:17:29
Postat av: Madelaine

Det var verkligen intressant om mobil o master..

Ofast e det alltid brist på kunniga

2009-02-06 @ 02:51:21
URL: http://www.nogg.se/madelaine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback