Morgonspromenad...

Jag vaken runt 8 och kände mig utvilad, så jag stig upp och visste ej vad jag skulle göra idag... Såg att det var fint väder ute och det är minus, tänker att jag kan ju ta promenad och ta med mig kamera, måste ju använda kamera lite mer ofta, den är ju gjort för att ta bild, inte ligger i kamera väskan ;)
Tänker passar på eftersom jag tycker att det blir finare bild när det är minus och sol, så det syn att snö är inte blötsnö, det brukar blir tråkig då...
Bjuder lite på bilderna nu..






Nu kommer det några bild på Hotell Statt som har brunnit ner tidigt onsdag morgon, det var brandattentatet...





Ja känns härlig att ta ett promenad ganska tidigt på lördag morgon, det var lugn på stan.. såg flera hundägare som är ute med sina hundar.. och såg några yngre person som verkan som har sovit över hos ngt eller råkade somna på fest eller vad det var ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback