Skvaller från grannen...

Jag och andy satt och åt middag och kolla på film, och då ringer det på dörren, det var grannen... Hon kom med lite skvaller, Hon berätta att en tjej som bor på 5:e våning i våran hus har försöker mördrar en kille....
EHH i våran hus???? just av alla hus här i Nyfors... Varkan jag och Andy har upptäcker ngt, inte grannen heller men hon fick veta av annan grannen som bor på 3:e våning.. det var tydlig en del poliser som springer i huset denna natt.. jag och Andy sover väl för gott...
Det finns mer info i tidning

Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj, vad läskligt! Man vet faktiskt inte så mycket om sina grannar :)

Postat av: charlotta digerstam

ofan ofan!!! hoppas bara att de får ut tjejen till psyavd! puss

2009-02-15 @ 08:42:42
Postat av: Sia

Jag hade blivit massa rädd..

2009-02-15 @ 20:16:27
URL: http://shinesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback