Snö...

Det har snöar lite här.. så det är fint ute... men.... nu har det blir nästan +1....
Som andy sa till mig häromdagen, här i Eskilstuna, fort det snöar ute blir det plus ute.. kan nog hålla med honom.. som nu, det har varit minus i några dagar nu.. men idag när snö kommer var det minsu fortfarande men nu har det sluta snö... och nu är det nästan +1.. jaa vilken det ledar till att snö smälta redan...
 i år har det knappt varit snö här tycker jag.. eller det var ganska mycket snö någon gång börja av jan men dessa försvinna ju fort... Jag vill ju upplevade minst 3 dm snö.. det har varit lång ifrån dessa.. nu är det nästan bara vitt på mark.. här i stan iaf, på jobbet utanför stan är det lite mer snö där.. det brukar ju vara så...

Idag har jag översätta lite några dokument från eng till sv.. jag älskar google.... dom har ju en översätta funktion som är bra.. kanske inte helt perfekt men den kan översätta mycket och man slipper sitter och läsa eng i flera timmar när kan läsa sådär svenska fortare....

Fick ju dokument från handledare, handlar om snöskotrar och flest är på eng så...

Låna en bok från bibblan i skolan.. ganska kul, jag TROR jag är den första person som läsa den fast den är från 1995 typ... så INGEN har röra den alls.. jaa det handlar om miljöklassning av snöskotrar, vem skulle intressant sig för den förutom min examensarbeta ;)

Kommentarer
Postat av: Sia

Jaa kärlek övervinner allt vet du =)

Här snöar oxå, förresten jag har letat lite i din blogg hur du o Andy träffas men har inte hittat, har du någonsin skrivit om det? om inte så skriv de någongång jag är sååå nyfiken alltid hihi



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback