Tråkig saker..

Igår natt brann en stort hotell ner, det var mordbrand... Helt sjukt!!
Hotell hade 113 gäster, dom har 200 rum vilken det är mer än 50% gäster.. Tack och lov att alla överlevade! jag kunde känner röklukta igår morgon när jag gick till tågstationen.. Hotell ligger typ 500-1000 meter bort från där jag bor..

Andy kommer hem igår morgon pga han har intervju att hålla åt hans jobb och han ska ha lektion idag..

Annan sak.. Andrés moster gick bort inatt, hans mamma ringde och André väcker mig 03.44 och sa att hon har gått bort.. Det är sorg, men samtidigt slipper hon lider mer... Han var lite ledsen över att han inte stannar där i Jönköping men jag sa att huvudsak att han har varit där iallafall.. Tror han ska åka nere i eftermiddag igen...

Nej ska gå ner och köpa lite grejer till frukost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback