Utmanad...

Första vill jag be Sol Jenny om ursäkta, jag fick ditt utmanad för flera dagar sen men har inte ta itu med detta.. Men här kommer en nu efter några har börja utmaning mig så tänker att det är ju lika bra gör det innan det blev för mkt ;)


Ja den var en julklappan till Andy förra jul.....Det är en tavla av betong som jag köpte dne i hässelholm när jag var där med jobbet.. Egentligen åka jag till Hässelholm med en elev och lämna över till föräldrar och hade 50 minuter väntar innan jag vända hem igen och gick runt på stan och hittade den tavla av en slump.. Andy tycker om den, Men har tyvärr inte sätt upp den ÄN.. men han sa att han ville vänta med tills vi har nya lägenhet, här just nu är det "fullt" på vägg liksom....

Ni som blir utmanad, ja.. sex bloggvänner, jaa låt mig se vilka som blir träffade;-)
Tja.. Vet ju ej riktigt vilken som brukar läsa min blogg....
Andy
Anja (andys syrran)
ni 4 andra som inte har blivit utmanad

Och det här är vad jag hoppas att ni som är utmanade kommer att åstadkomma......

* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mapp där du har dina bilder)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade!
I utmaningen ingår även att skriva några rader om bilden som slumpats fram...

;)

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja, jag förstår att det är lite jobbigt men det ger ju resultat! Däremot kanske ni inte ska läsa mitt senaste inlägg, haha

Postat av: Henrik

Nu har jag gjort din utmaning, fast jag har inte skickat den vidare till 6 personer, utan istället uppmanat folk att göra den :D

Hoppas massor gör den, så man kan få veta lite onödiga saker om allas "sjätte bilder".

2009-02-22 @ 14:23:57
URL: http://henrikedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback