Utomland....

Jag har ofta tänker på hur det skulle vore om jag plugga utomlands...
Tyvärr är jag för feg att försöker ta ett steg framåt, jag skulle vilja plugga inom miljö, men är tveksam om jag skulle klarar mig eftersom jag är urselt på engelska.. och sen om jag plugga i den land så måste jag handskar med flera språk samtidig..
Engelska, lands teckenspråk, kanske lands språk.. Därför är jag lite för feg.... Vore lättare att plugga i engelska använda land som England, USA, Australien tex. Ärlig lockar Australien mig enorm mycket men samtidigt vill jag stanna i min trygg Sverige..

Jag har iallafall tänker att ta itu med min engelska när jag har avsluta skolan och ska börja med att försöker läsa lite engelska varje dag och får chans att utveckla, kanske jag våga sen i framtiden, vem vet...

Vore kul om jag fick jobba utomlands också.. skulle vara verkligen spännade då! Men jag tror ej det kommer sker ;)

Andy har prata om att läsa pilotutbildning i USA men vi vet ej riktig om vi ska satsar.. Det finns dock pilotutbildning här i Sverige men det är mycket svårt att komma in.. Andy har också prata om att blir flygledare.. Men vet inte riktig än, vi tar en sak i tag och se hur det blir liksom...

Känner lite sug att kolla efter utbildning i Australien HIHI.... Men kommer aldrig att skick in ansökning...

Kommentarer
Postat av: charlotta d

joooooooooooooooo! prova!!

du har inget att förlora!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback