Är jag eftertraktar?....

Ja när jag kommer hem i söndags och fick går genom ett hög med brev, har ju varit bort i lite över två veckor...
Fick två kortet, från samma stället..Det var från Uppsala Universitet som försöker göra reklam för sin masterprogram...
Jag som inte ens har gått ut ur skolan.. Men dom är nog smart, dom ser att jag har snart läsa 180 poänger till vår så dom vet att jag har tillräckighet med behörighet för att kunna läsa hos dem..
Kul att veta att det finns annan skolor som kan vara intressant..

Jag kanske ska försöker tar master.. MEN just nu känns det att jag vill jobba lite först.. får mer erfarenhet och är ju lite less på att plugga och aldrig vara riktig ledig och måste tänker på pengar hela tiden.. eller pengar är inte så fara men mer typ jag får mer pengar så jag kan gör lite mer kul.. spara till speciellt tillfällig som resa.. vill också ha riktig semester med full lön... Tror fantiskt jag har bara en riktig semester på tre veckor tills nu.. det var sommar 2006...har egentligen semester i två månader men jag var tvugen att läsa en sommarkurs så det blev bara tre veckor ledig men då har man typ hemtenta under tid.. då kan man säger att jag haft aldrig riktig semester...

Kommentarer
Postat av: Anja

Ja, det är ju fördelen med hundar. :) Men usch vad tomt det är utan katterna här hemma, och er såklart haha. Ja, när det blir varmt får ni träna Digg att gå i sele, han borde ju gilla att få komma ut!

Postat av: Miss Borén

Tack för din inlägg, ja det e trist att man får sådana besked, men det får jag väl acceptera.

Du kommer att få en riktig semester en dag ;-)

Lycka till med allt!

2009-01-07 @ 20:32:15
URL: http://missboren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback