Bojkett försäkringskassan!

Fick brev av dom idag.. jag haft bostadbidrag i halv år under 2007, sökte dit för att jag visste ej att jag skulle få jobb och sånt..
men fick ju sommarjobb och under sommar meddlande jag FK att jag kommer tjäna för mkt så dom upphör med det direkt och fick betala tillbaka 3304 kr....
I brevet idag kräver dom att jag ska betala 3472 kr tillbaka... fast jag fick bara 6600 kr av dom + 176 kr för ränta...

Så dom kommer tjäna på detta egentligen, det är bara jag som förlorade på detta... :(

Jag tycker dom borde ta hänsyn till att jag har inte jobb mellan jan-april....

Ja bara ni vet, det är bäst att låt bli FK.. det blir bara mer problem med dom än vad man får nyttja av dom tycker jag!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo men samtidigt så¨syr jag inte så mkt, men visst äår det skönt att ha en symaskin, kanske fyndar något på typ loppis eller något . önödigt lägga ut flöera tusen på en ny , likabra med en begagnad.. man kan gå in på symaskinsaffärer också..dom har även begagnat där :D



Löser sig!!! =) hiih..



Allt bra annars?

Postat av: Anonym

jag är föresten ganska sugen på köpa den där LILLA symaskinen dom hade en gång på tv shop? minns du säkert.. fanns jätteliten symaskin, bara typ 15-20 cm lång. men kunde sy allt. var så sugen på den..

tar lite plats osv... :=) he he, men synd finns inte ute idag.. hade varit jävligt gott ha just den!

2009-01-31 @ 23:30:22
URL: http://ellisofie.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Försäkringskassan är snart måste byta namn till Snålkassan.

2009-02-04 @ 09:05:00
URL: http://internett4000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback