Det suger!!

Jag har ju legt hemma sjuk sen onsdags kväll...är mycket bättre idag men fortfarande inte frisk... Och idag är det upprop på nya kurs vilken det innebär att jag måste tvingar mig att åka till skolan och säger hej till alla och får sitter där och lyssnar på föreläsning, det brukar aldrig vara "bara upprop" dom börja alltid direkt med föreläsning.... så jag måste sitter i skolan ca 3 timmar.. hoppas jag orkar.. ska så klart ta alla medicin så jag slipper må så dålig....Alvedon, hostmedicin, nässpary..... jaa ngt mer....

Imorgon ska jag hem till Gullspång igen.. delvis för hälsa på pappa medan han är hemma i Sverige och sen på kväll ska jag sov hos kära mamma, och på onsdag ska jag till Karlstad för att vara på avslutning av distanskurs, sov hos mamma eftersom hon bor närmare Karlstad och jag ska låna hennes bil..
hoppas jag pallar det också.. sen ska jag krypa i sängen tills nästan måndag får jag hoppas!

Ska nog gå och vila lite.. vaken tok tidigt idag bara för att Andy ska vara på typ informationsmöte på komvux nu på morgon.. han kommer hem om en timma typ....
Gullig att han var så nervös när han gick dit.. men tror han fixa det superbra... han brukar ju vara bra på sånt...




Kommentarer
Postat av: Sol Jenny

Krya på dej!! Många sjuk nu.. Inte kul.. Men kul att pappa är hemma igen.. Jag har glömt bort var han jobba??



Du få hälsar din familj från mej så gött!! Oxå din Andy.. Kram

2009-01-12 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback