Förseningkassan (Försäkringskassan)

Det skrev mkt om det i aftonbladet, tycker synd om folk som drabbas...
Tack och lov jag slipper dom.. MEN har en sak som jag å mamma irriterad oss på!

Jag är 25 år, bor INTE hos mamma.
Ändå skick försäkringskassan brev alltid till mamma angår handikappersättning varje månad.
Vi har ring dit några gånger... men ändå fungerar det tydlig inte!

Sista jag prata med dom angår det sa dom att det kan beror på att jag har skriva på någon förmyndig papper så mamma är min förmyndig, men vad jag och mamma minns att vi har inte skriva det, men det kan kanske hänga på att man får sin handikappersättning när man blir 16, då var man ju inte myndig, men snälla FK, jag är snart 26, så jag har varit myndig i snart 8 år....

Ja det var min dos av gnäller idag ;)
Fick en parkeringbot idag också, undrar om dagen kan blir bättre...

Kommentarer
Postat av: sofiaw

ja, FK gör som de vill, tyvärr...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback