Händelserik fredag...

Sitter här och är lite yrvaken... vaken för 30 min sen.. 6.00
Ska snart klär på mig och gå till garage och ta ut bil, den ska tll verkstad, äntligen fick jag tumme ur röv och fixa det, bil har står sen börja av dec med den kråglar broms... Hoppas jag kan kör dit utan problem eftersom det är halk ute nu...

Sen ska jag åka till skolan, ska vara på examensjobb föreläsning.. där får vi typ information och sånt...

Sluta vid 12 och åka hem från västerås och ska direkt till verkstad och hämta bil, senare ska jag åka till jobb... ska jobba fram till 22 ikväll.. kommer vara slut sen när jag kommer hem....

Ja det var allt jag vill skriva nu. måste börja fixa mig nu så jag inte behöver stressa mig till tågstationen, måste liksom promenad dit från verkstad... men tur den ligger ganska nära...

Ha de bra dagen! Kram

Kommentarer
Postat av: s

den har jag sagt upp! tack och lov!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback