Jag är sjuksköterska!

Ja jag ta hand om sjuk människor...
Nej är inte leg.sjuksköterska, men man får väl ta hand om sin nära å kära.. Andy har blir sjuk nu så...
Det börja natt mot söndag, han väcker mig å han sa att han fryser, när jag kramar honom var han hett då förstår jag att han är sjuk...
Igår skulle vi ju till Jönköping för hälsa på hans moster och mormor som är där just nu, sen åker till Eskilstuna. Andys familj beslöt att dom kör oss till Eskilstuna direkt istället.. Det var ganska skönt att kommer hem tidigare än vad vi räknar med men tråkig att vi missa Jönköping.. speciellt hans mormor, hon bor ju långt bort, Koskullskulle....

Så jag får ta hand om honom, pysslar med honom massor nu samtidigt sitter och gör skoluppgifter... Känns som jag är den typ som har barn och studie samtidigt HAHA...

Idag när jag skulle gå ner på stan för köpa några medicin från apoteken så klär jag mig på massor, det var ju minus 16 här.. gick första ner till garage för att kolla om bil är kvar, har ju ej sett den på 3 veckor.. den är kvar tack å lov..

Gick till stan, funderar lite och kommer på en kul sak.. när jag gick i grundskolan.. typ 3-5 klass, om man hade mössa eller vantar på sig så är man tönt.. typ morsangris... men nu är det tvärtom, nästan för mkt, viss går med mössa året runt kan man nästan säger... ganska kul sak där.. minns flera saker som är tönt när man var små men sen senare blev det modern med sånt.. som med vik kant av byxor.. men sen var den jätte populär..

Kommentarer
Postat av: Anja

Haha, en liten omväg ja! Men det gick rätt fort ändå. Hälsa att André ska krya på sig! Och säg till om någon av er som kan teknik har något tips på mitt iPod-problem som jag har skrivit om i bloggen... :(

Postat av: Ludi

Oh, va fin bild det var! Hehe, ja ska absolut sätta upp den på väggen sen när jag väl flyttat. Blir nog bra för mina nycklar då ;)

2009-01-05 @ 22:11:10
URL: http://ludi.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja fyfan, många är sjuka nu. Nu är jag åtminstone frisk och tack! :) kram

2009-01-05 @ 22:12:43
URL: http://q86.blogg.se/
Postat av: Anja

Tur att du sa till honom, det löste ju sig! :-)

2009-01-05 @ 22:38:00
URL: http://lifebyanja.blogg.se/
Postat av: Dennis

JAG VET de är hemska!

Nog det första jag skulle byta i lägenheten..

Kram

2009-01-05 @ 23:59:06
URL: http://denohonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback