my life in a gantt-chart

Sitter och gör lite skolarbeta.. Mest examensjobb grej, typ planera in tidschema, använda gantt-schema, gillar den system, lätt att fixa en och tycker det är enkel! Kanske är små förälskad i gantt-schema ;)
Kanske får börja använda gantt-schema till mitt liv! Typ planera in ALLT.. jobb, fritiden, skolan, skoluppgifter, kvalitet tid med andy, kvalitet tid med katter, städa, blabla…..

Jag har bara 16 veckor på mig tills jag ska lämna in examensjobb, 18 veckor tills jag ska redovisning min arbeta.. USCH.. vet det känns som det är jätte lång kvar men tid brukar gå FORT vet jag.. snart är jag där och ska lämna in...

Men en bra sak, skolan har sagt att dom ska hjälp mig med min skrivning.. så min arbeta kan lyft fram bättre eftersom svenska är inte min stark sida, inte min moderspråk heller...

Jag gör examensjobb halvfart på 15 hp.. det innebär att jag ska sitter och arbeta med min exjobb 20 timmar per vecka.. det blir 4 timmar per arbetsdag typ.. kommer jag hålla det?? Hoppas…

Ska ringa till handledare på måndag och boka in en tid för att träff honom och gör genom arbeta ovs… Har fått en del materialen från handledare, måste också ge ut mig och söka ordentlig..

MEN har några gamla skoluppgifter som jag inte är klar med, MÅSTE ta itu med dessa, annars blir de aldrig klar då får jag ju inte betyg i dessa kurser = ingen examen…..

Nej ska fortsätta med skolgrejer….

Förresten jag har tänker att från måndag ska jag sluta sufa på internet för mycket, känner mig ibland att jag satt mig vid dator och sufa och egentligen kan gör mycket annan sak, och jag kan ibland tycker att sufa är tråkig om jag inte har något gör på internet så det är ju inte mening att sitter kvar.. men skolarbeta måste jag använda datorn men får låt bli att logga in på msn eller börja sufa på annan sida än skolgrej…. Så ni får räknar med att jag kanske blir inte lika tillgänglighet ett tag framöver på cybervärlden…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback