Dressin...

Vi åkte till Gullspång i fredags, för att vi ska lämna katter, min pappa är kattvakt nu när vi ska till Pride nästan vecka men vi lämnar katter redan nu eftersom Andy ska åka upp till Koskullskulle på tisdag och då kommer jag inte ha bil så...
Och då passar vi på att cykla dressin idag...
Jag har gjort det förut, vet att det är kul..
Men idag kunde väder vara bättre.. Det finns två olika sträck, ena är 2 mil och andra är 4 mil, den 2 mil har jag cykla många gånger och den 4 mil är ganska nya och jag har inte cykla så jag ville ta det...
Första mil var det helt ok väder men sen börjar det regnar.. vi cykla lite till, men halvsväg gav vi upp och vända hem... vi blev genomblött! trots vi hade regnkläder med oss...

Nu vet ni vad jag menar med dressin..
Det är en cykel som man cykla på järnvägen...

Vissa platser finns det bron, då är det liksom bara räls och slipers och man kan se rakt ner genom.. Jag försöker ta bild men har inte ställa in rätt så man ser ej mkt, men annars var det en bro som är ganska hög upp över en älv.... Men de har täcker över slipers mest, tror många upplevade det obehaligt så...

Det var samma plats som tidigare bild fast tog lite tidigare... Man ser att det finns laxtrapp och sen är det en grön grej till höger, den är vattenskraftstationens grej....

Tycker att den bild blev cool, man ser lite fart och så..
Viss sträck cyklar man nära till Riksvägen 26...
Det blev ej så många bilderna tyvärr, regn kommer fram och jag vill ju ej blött ner min fina, dyr kamera så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback