Måndag = tvättdags för norsk?

Känner som jag inte har hunnit sitter mig något idag...
Vaken 7, behöver gå på toa, passar på att start tvätten, somna om, vaken vid 9, gick upp och hänga kläder släng in mer tvätt..
åt frukost med andy, hann hänga upp mer kläder och släng in mer tvätt, Jag och andy går ner till min fastighetskontor för ska säger upp lgh, men tog ej med min papper, men vi gick vidare till fastighet för garage, (jag hyr garage av annan fastighet så), Där fick vi reda på att det är 6 MÅNADERS UPPSÄGNINGSTID! Ojoj, men ej mkt att går åt, dom har ngt knas system, man ska säger upp innan sista juni eller dec för det ska vara 3 månader annars 6.. självklart missa jag det, men tur att det inte är så dyr med garage, men känns ej kul att skulle behöver betala i flera månader när jag inte kommer att använda...
Gick vidare, här gång kommer vi fram till turistbyrån, vi ska hämta ut våran pridebiljetter.. det är ju en vecka kvar dit..
Sen gick vi hem igen och då letar jag fram den papper och skriver på och sen gå ner till kontor igen, kontor ligger typ 50 meter bort så... Andy följer med också och vi talar om att vi kommer att inte bor den efter den 1 sep, man som vi pratade med sa att det finns möjlighet att lägenhet blir uthyr tidigare om det finns intressant och det är kö till just den hus vi bor i.. Vad bra, så vi hoppas på att det finns någon som vill flytta in snabbt... annars måste vi flytta ut den 21 okt.. lite långt....
Sen gick jag till bilen för att jag skulle åka till ena jobb och kolla inför helg eftersom dom är KASS på att hör av sig på sms, jag smsar de i fredags och bad dom kolla upp inför helg pga jag behöver någon som kan hämta mig pga andy tar bil till norrland så jag har ej bil och jag ska jobba på camping innan så jag hinner ej cykla till andra jobb inom 30 min, med bil tar det ca 20 min att kör mellan jobbet så... När jag var på jobbet så skrev jag ner att personal måste hämta mig...
Åka hem igen och äter lunch och sen cykla jag iväg till jobb och slavar där fram till ca 23:30..
Idag var det rätt lugn på jobb.. MEN som jag skrev i rubik, det var flera norsk som kom och skulle tvättar idag.. våran tvättstuga blev fullbokad.. av bara norska! ;)

Snart blir jag gräsänkling i en vecka.... :( och ännu värre när katter är inte här heller... Får har låtsas kompis istället...
Blir ej rädd om ni möta mig i framtiden och ser att jag pratar med luft eller så...

Kommentarer
Postat av: Charlotta D

hahahaha1 ses snart!! :D:D:D:D

2009-07-21 @ 06:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback