Rubiklös...

Vet inte vad jag ska skriver där uppe...

Det har händer saker....
Som flest vet att jag har varit nere i Götet för ca två veckor sen för att göra en arbetsintervju.. Igår fick jag besked att jag inte fick jobb.. Jaha.. inte mycket man kan göra åt, är ju bara att söka vidare.. kan ju kanske få en bättre jobb, den jobbintervju som jag var på, den är bara deltid och vikarie fram tills årsskift så det är ändå ganska bra att jag inte fick den så jag har bättre orsak till att söka efter bättre jobb hehe.. Men samtidigt önskar jag lite att dom ångar att dom inte anställer mig ;)

Men tur att jag har sommarjobb till dess iallafall.. men den hålla ju inte länge, men något iallalfall...

Idag har jag jobbat.. det var ej mkt folk på jobbet men lyckas hålla mig sysselsatt iallafall, vi brukar låna in några husvagn för att hyr ut den, det har kommit in 2 av 10 så jag passar på att fixa grejer till husvagn typ husgårdgrejer.. vi hade 5 förra året så vi har en del kvar.. det blev verkligen populär, därför utöka vi till 10 i år...
Så jag har åka mellan servicebyggnad och husvagn flera gånger.. Ja vi har lilla elbil på jobbet som vi skruttar runt i ;)
Så nu är husvagn klart att hyr ut.. fast det start inte förrän till midsommar... men bra att har två klar så är det mindre jobb när det kommer in flera...

Just nu är jag ensam hemma, Andy är hemma i Götet IGEN.. jaa.. tråkig att vara ensam och saknar honom, men samtidigt är det lite skönt att vara ensam.. det är kanske lite för länge nu men... Vi bor ju i ettan och jag studera, han gick på komvux och trafikskolan men när han var klar med både och jag var klar med skolan, jobbet har inte kom igång så var vi hemma med varandra i några dygnt hela tiden, det tar ju lite tär ur oss så det är skönt att får vara ifrån varanadra så man inse att hur mycket man älskar varandra!

Hålla på att söker lägenhet i Götet.. hoppas på större tur! har fått en lägenhetvisning men dom skick ut den så sent och vi hinner ju ej åka dit och det fanns ej mkt info om lägenhet heller så vi avböj det och hoppas på större tur nästan gång ;)

Jag och Andy söker iallafall jobb i Götet nu och hoppas någon av oss får snart så vi kan alltid övertyga något bostadbolaget att ge oss förtur till ngt lägenhet... får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback