5 år sedan....

Den 4 juni är det 5 år sen jag tog student.. GUD vad gammal jag känner mig nu när jag kommer på det!! Men tycker att det är otrolig att det är hela FEM år sen nu.. känns som det var ganska nyss....
Har hunnit med en del under 5 år nu... 4 olika jobb, genomför en högskola utbildning, flytta till annan stad, blir sambo, skaffa två nya katter, en katt gick bort, köpa egen bil, varit på flera pride, köpa en MacBook, spendrar massor pengar på studielitteratur, resa till england, läsa på komvux, eng och matte, har fyller 25 år, skaffa digitalsystemkamera... Det finns mer men kommer ej på just nu eller var dessa grejer små....

Nästan år är det 10 år sen jag gick ut ur grundskolan... Ännu värre! Men det måste nog blir en klassfest då..

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jo Tjena jag håller med!

Jag tog också studenten för fem år sedan. Det känns hur knepigt som helst och mycket ha hänt!



Hoppas allt är bra med dig!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback