Fullt upp...

Några av er har kanske märks att jag inte har varit särskild närvarande på MSN senast dagar...
Fast har suttit framför dator en del!! men då var det massor annan att göra...
Har suttit med examensarbeta i flera dagar... denna abeta är inlämnad i söndags men jg har hjälp i skolan med att rätta så jag fick tillbaka den igår och då skick jag till personer som ska tittar genom min arbeta...
Och sen i måndags och tisdags suttit jag och två från klassen och arbeta med våran uppsats som ska vara inlämnad i tisdags, vi hann lämna in med 1 minuter innan deadline... DUKTIG vi var ;) HEHE...

Mitt i den hela grejer hann jag med att söka en deltid vikarie tjänst i Göteborg och i måndags fick jag mail att dom ville intervju mig.. BRA! Första intervju efter några dussin arbetsänsökning!

Igår har jag äntligen börja jobba på camping igen.. det märks att jag inte är van med fysik arbeta, körde gräsklippare i några timmar igår, (åkergräsklippare) och idag sitter jag med lite tränavärk i skuldblad och höger ben.... och har skravsår på händer...
Ska dit och jobba imorgon igen då ska jag fortsätta.. får ta plåster och handskar så jag kan behålla min fin och len hand ;)

Helg har jag ingen planera, ska försöker slappar av, gör färdig båda redovisning, ska ha redovisning den 19:e och 20:e... den 19:e handlar om uppsats i miljörätt fördjupning, vi ska prata om miljöfarlig verksahet, hur nya lag påverkat de... våran arbeta är på 27 sidorna och vi ska prata bara i 15 min...  kvot går inte ihop där.. menmen... den 20:e är det examensarbeta redovisning, det är samma sak där... 15 min redovisning på 32 sidorna arbeta...
Tänker kanske baka bulle på söndag om jag har kraft kvar.. ska ju närmlig fyller år på onsdag den 20:e...

Måndag nästan vecka ska jag träff tolkarna och vi ska förbredda tills min examensarbeta redovisning... och sen ska jag jobba igen på camping..

Och på torsdag åker jag och andy nere till Göteborg.... delvis för att vi känner att vi vill vara där lite, och jag ska ha arbetsintervju på måndag den 25:e.. OJOJ.. det blir mycket ;) Måste också börja plugga inför tentor.... USCH....Längtar tills det blir efter den 4 juli då KAN jag kopplar ur skolan lite tag iallafall

En sak jag har längtar efter.. VÄRME!! vet att det är ca 10-15 grader men jag tycker det är fortfarande kallt.. vill ju slipper använda jacka, annars fryser jag ju utan jacka...

Kommentarer
Postat av: Anna B

Heej! Ja, ser att du har haft fullt upp med uppsatserna. Hoppas det gick bra att lämna in dem. Själv har jag rätt fullt upp med uppgifter i kursen som jag jobbar ihop med min grupp. Jag LÄNGTAR efter sommarlovet, som du gör. :) Lycka till med redovisningarna. :) kraam

2009-05-15 @ 17:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback