Idag....

Ska ha saltenta i eftermiddag.. kommer går åt helvetet, det känner jag på mig, men jag vet att jag är inte ensam om det heller vilken det är ganska skönt att veta att de andra i klassen tycker samma sak, läraren gör ju saker värre, hon kunde ju ej ge svar på vad vi ska plugga inför tenta och första förra vecka fick vi veta, och sen har hon koperia en papper från en annan kurs i annan skolan och säger att vi ska använda den som guide för att plugga till tenta.. VISST.. kunde hon inte fixa en egen listan istället...

Nähä nu ska jag skriver lite roligare saker istället....
Tänker visa några bilderna från Bolmsö istället som jag, andy, andys syrran åka dit för att hälsa på andys föräldrar som har slår sig ner på en mysig campingplats där.... Vi åker dit för att överrask andys fld samt berätta att andy har tagit körkort så...

Vi hade utsiktet från husvagn mot sjön och färjan som vi åkte med för att kommer till ön, den färja är sveriges längst kabefärja, det innebär att färja använder stålwire för att åka mellan hamn... Färjan är ganska liten och mysig, den kan tar 8 bil åt gång och den åka varje halvtimma.... tur tar bara 10 min... Fast det finns bron på andra sidan om ön men vi tar färja, spara tid och bensin ;)


Andys flds husvagn står längst till väster, som ni ser att dom har inte långt till sjön...

Man ser deras husvagn från färjan, dom har deras "vardagsrum" fönster mot sjön... Det var en bra plats med vacker utsiktet.. Fast väder kunde vara bättre, det var rätt blåsig när vi var där så vi satt inne i husvagn hela tiden...Tur att vi har bra utsiktet...

På väg hem, vi var ensam på färjan..

Man ser hamn på fastland...

Man ser stålwire som färjan använder...

Arbetsintervju som jag var på i måndags, den gick bra.. jag var den sista persom som dom intervju, det var 4 personer total.. känns bra, jag har alltså 25% chans på att får jobb... Men jag ska inte hoppas för mycket.. Är iallafall på jakt efter lägenhet i Göteborg.. fick första visningerbjuda idag.. Tror ej vi ska åka dit och tittar... men kanske skick ut andys fld på visning eller så ;) Får se...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det ser mysigt ut. Längtar du att ta examen? Hur gick det med kommunikation under arbetsintervjun?



Jag har själv varit på anställningsintervjun i Karlskrona i förra måndags, även jag också fått erbjuda att fortsätta att jobba för MTG. Det får jag se.



Ha en trevlig sommar!

2009-05-30 @ 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback