Massor saker!!

Det har händer en del på sistone!!
Fyller år
Redovisning av min examensarbeta, gick bra!!
Störst överrrask till er bloggläsare... Jaa.. Andy tog sin körkort i onsdags..  Jag fick ej berätta tidigare för att han ville överrrask hans föräldrar så jag fick inte ens skriver att vi har varit ute och övninkör eller så alls för att hans föräldrar inte ska blir misstänker eller så.... Men han har varit duktig så nu slipper jag vara handledare, men vana sitter kvar, jag tjatar på honom ibland.. jaa ni som är handledare vet hur det är när sin "elev" har tagit körkort men måste tjatar fortfarande hehe...

Vi åkte nere till Göteborg igår, tog ett sväng förbi Mariestad för att besök min lillebror, han har fått lägenhet i Mariestad, fin lägenhet, ganska hög upp.... Självklart fick Andy kör till Göteborg hihi..
Igår bestäm vi oss att vi skulle åka till Bolmsö där Andys föräldrar är och camping med deras husvagn, delvis för att Andy ville överrask dom med körkort..
Så vi har far runt sverige nu ;) Men det var mysig i Bolmsö, vi åkte färja dit fast det finns bron på andra sidan av ön men då måste vi kör ca 30 min extra och färjan tar bara 10 min och campingplats ligger precis bredvid, andys föräldrar hade utsikt mot färjans linje från deras husvagn...
Andys föräldrar blev så överrask av körkort... kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback