Sönderstressad Tobias...

Jag önskar just nu att idag är det onsdag den 13 maj.. så slipper jag alla skit som jag sitter med just nu...
Sitter med uppsats för miljörätt fördjupning, vi gruppen måste skriver 20 sidorna tills tisdag, och i tisdags när vi träffas har vi bara skriver ca 1-2 A4 var.. och vi ska ju skriver minst 6 sidorna var... Jaa jag är inne på 3:e sida nu.. Ja det blir massor ordbajs nu haha...
Sen har jag examensarbeta som måste jobba med också, har träff min handledare igår i Borlänge, han kommer med synpunkt som jag behöver fixas och sånt så, ja ska skriver lite mer om viss saker, ändra lite på tabell och sånt..
Alla dessa måste jag hinner till söndag eller tisdag, examensarbeta ska lämnas in på söndag och uppsats i miljörätt på tisdag men vi gruppen har ju bestäm att vi ska lämna våran delar till varandra imorgon kväll så jag måste ju sitter med miljörätt grejer just nu för att ska kunna sitter med examensarbeta hela helg istället.. Jag kommer vara utbränd snart!

En i klass har blivit utbränd nu.. men hon har en annan problem också, inom familjen typ så...

Men jag har lova mig själv att onsdag den 13:e ska jag bara ligger i soffa hela dagen och slapp fullständigt innan jag börja sätt igång för att förbreddare mig till två redovisning.. den 19:e ska vi redovisning våran uppsats och sen den 20:e ska jag redovisning min examensarbeta.. Ja det blir mycket! Men jag tycker att redovisning är lätt och tycker lite om det.. så det är inte problem bara jag har powerpoint med mig och alla teknik fungerar som den ska ;)

Men tro eller ej, efter redovisningar är jag inte klar än, måste ju börja plugga till tentor..  har en omtenta den 26:e och tenta den 28:e.. jaa och en omtenta till första vecka i juni sen kan jag äntligen sluta tänker på skolan ett bra tag ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaa, det håller jag med men vi bor i lägenhet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback