Bostadslös...

Jag är bostadslös.. om man ska vara nogra, eftersom jag har inte egen hem, men som tur är att jag har andy och hans familj så jag får bor hos dom... tänker om jag inte är tillsammans med andy och jag lyckas kom in på Göteborg Unversitet.. då skulle jag vara bostadslös utan diskutera.. I västa fall... Eller är inneboende hos någon skumt typen.. Vem vet.... Men kul i hela detta är att jag har inte egen hem men har en bil.. Kan alltid börja bo i bil.. Kanske får köpa andys föräldrars husvagn så jag kan ställa den i slottsskogen.. Nära till skolan då...

Nej men jag bor här i lägenhet i Linnéstan, ska inte klaga... Men jag vill ha egen lägenhet med andy så vi kan få våran normal liv igen... Inte behöver gå ut med hund när ingen annan är hemma.. Kan har egen möbler och saker... Det är typ 1 månad sen vi magasinera våran möbler och saker... När vi får lägenhet blir det nog som att man har köpa nya möbler för man har inte sett dom på länge..

Katter och hund fungerar bra ihop... Det är ju skönt!

Jag är inne på boplats VARJE dag och intressantanmälar mig alltid något varje gång typ... Har varit medlem sen 2007, borde kunna få en snart...
Vet att det finns andra hand men jag orkar liksom inte... Jag har kolla i blocket.se också men flest jag hittar, dom hyr ut den tidbegräns, ofta några månader, det vill jag ju inte, orkar inte flytta så många gånger på kort tid... och många hyr ut med möbler, vill ej ha deras möbler heller... Det verkan som några tar överpris, vilken det är inte ok... Så till sista finns det ingenting kvar... Studentlägenhet finns också men jag ska ju bara plugga fram till vår så det blir lite onödig eftersom flest får inte bor kvar efter man har studera klar.. Vi har också husdjur, många av studentlägenhet är det inte tillåter att ha husdjur..

Jag får börja köpa en trisslotto varje dag nu och hoppas på en stor vinst så vi kan köpa en lägenhet för några miljoner kronor.. ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotta D

ge mig gärna en del av pengarna när du har vunnit nåt. :P

2009-10-01 @ 15:20:47
Postat av: spark i röven..kanske...

=) jag hoppas ni hittar något SNART..

är ni medlemmar enskilt på akelius och stena fastigheter o liknande ?

sen r det också bra ringa till enskilda bostadsbolag än boplats.se för man vet ju att dom annonserar ut men det bättre ring direkt till företagen..



Annat tips som jag rekommenderar VARMT.

ANNONSERA själva på GP att ni söker lägenhet..1a,2a och 3a så kan chansen folk ringer till er och erbjuder...



KRAM

Postat av: Anonym

ja rosa limousine ovch sen ska det vara paparazzin, gärna från varje gtidning där på plats, folk som står o skriker o gråter för att hon anländer.



Ja härligt! =) >



fnissar hårt

2009-10-06 @ 11:08:47
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback