IMO...

Just nu sitter jag i "matsal" eller rätta sagt i vardagsrum men på "finare bord och stolar" och skriver projektarbeta, vi ska undersök fartygs miljöpåverkat... Går rätt bra för mitt del.. men lite jobbig bara.. sitter och kolla efter olika information på IMOs hemsida.. IMO = international maritime organization...

Skolan rullar det på.. Lite mycket att göra bara.. Men det är inte mycket att klaga över, bara får saker gjort..

Jag sitter här för i "våran rum" Andys pojkrum där jag känner mig lite jobbig när det inte finns tillräckligt plats med att ligger mitt papper och böcker över hela bordet som jag brukar göra, och känner mig inte såå fokus när jag sitter där.. och köket fungerar det lite bättre men inte så kul att sitter där jämt och i vardagsrum har vi solen just nu så det känns mer trevlig att sitter här.. och flest av djur brukar sover där också så jag kan tar paus och tittar på dom när dom sussar vidare...

Andy har projektjobb just nu så han göra intervju på västtrafik som uppdrag åt ett företaget som västtrafik har beställ från.. Just nu pendlar han bara mellan Göteborg och Stenungsund i ca 2 veckor.. Ska åker upp och hämta honom i Stenungsund sen, han slutar där typ tjugo över nio, om han tar buss/tåg vad det var så skulle han vara hemma elva så han ville att jag skulle hämta honom så han kan vara hemma tidigare... Får se om jag hitta dit ;)

Fortfarande bostadlös... Men har det bra här iallafall.. Andys föräldrar har nya kaffemaskin.. som göra gott espresson..

Igår har jag varit snäll och skjusta en kompis till Maxi för hon behöver handlar mat.. Jag får nog bra karma nu ;)

Nej ska åter och fortsätta med IMO och fartyg...

Kommentarer
Postat av: Pea

Stenungsund!....:) Jaa det blir snabbare med bil....

Ja du är snäll som ställer upp! ;) kramkram

Postat av: s

finns inte färdig riven västerbottenost :(

2009-10-27 @ 23:27:49
URL: http://dii.blogg.se/
Postat av: Anonym

bökernas bok är bibeln!

Bibeln r det som jag läser. =)

2009-11-02 @ 05:35:18
URL: http://ordletaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback