Speciellt dag!

Nu undrar ni vad det är för dag idag..
Nej det är bara annan saker..
Första.. jag var i skolan och lyssnar på andra som har redovisning, då börjar min mobiltelefon ringer, jag svar inte, men då ringer någon 3 gånger i rad och sen när min grupp har redovisning börjar mobil ringer igen så jag stänga den av och tänker vad fan för folk som försöker ringer flera gånger i rad.. och sen under lunch kollade jag i datorn vem som ring, det var en kvinna från Varberg?? Känner ju inte som är därifrån.. Skick ett sms istället och stänga av mobil igen, vill ju ej den ska ringer igen.. och sen när jag sluta skolan sätt jag på mobil och då fick jag ett sms...
Jag måste flytta på mitt bil... för dom skulle utför något arbeta med fasad på hus som jag har parkering bredvid.. cykla hem och när jag var vid portdörren såg jag en lapp där posten har lämna, de kunde inte komma in i våran hus.. sen såg jag att det var något fel på portkod, den fungerar inte.. jaa.. men åker upp till lägenhet och hämta bilnyckel för att kunna backa ut bil lite grann... Men tycker vissa borde kunna skick ett sms istället för att försöker telefonterrorist....

En annan sak.. min kära vän Charlotta är här i Göteborg.. fast sover över hos annan kompis.. men ska förhoppvis ses i helg..

Kommentarer
Postat av: Camilla

ja jag hatar "telefonterrorister" samma emd min mobil men sen fick jag brev och kunde maila och nu vet de att jag inte hör ngt alls så lika bra skicka sms!

Gick redovisningen bra???

Kram

Postat av: Jinna

Klart man blir irriterad, särskilt när man är mitt på någon lektion. Enligt hörande är det enklare att ringa än smsa, något hörande är verkligen bra på. :) Men det ordnar sig till sist för dig iaf när du nu vet varifrån det kom. :P

2009-10-10 @ 11:33:24
URL: http://www.jinna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback