Tack Lundbergs

Äntligen! nu slipper jag betala en månads hyr till lägenhet i Eskilstuna. Dom lyckas hitta en som vill flytta in redan den 1 okt.. Tack den kille som tog min lägenhet... Så nu har jag mer pengar över till att slösa ;)
Nää ska spara dom pengar... Vill bara säger att Lundbergs är den bästa fastighetsägare jag haft! Dom är snabbt och har alltid fått bra bemötad... Jag skulle hyr av dom igen utan tvek om det fanns möjlighet i Götet.. Lundbergs finns i Göteborg men dom hyr ut bara lokal så...

Dålig sak... Måste bara klaga! Varför måste det vara så svårt att hitta parkering...
Igår var jag rätt snäll att skjusta Andys syrran till fotbollträna.... Det var under eftermiddag, tänker att det är ju bra för mig att lära lite mer av Götet... kör till Hisingen... det gick ej såå bra där i Hisingen, missade att sväng av ett stället och sen fick irrar runt lite tag innan kunde kommer tillbaka till banan igen... och sen när vi kommer tillbaka så hittade vi ingen parkering ledig.. och till sista hitta vi.. typ 10 minuter gå avstånd bort från hem... Hela detta från vi åker till Hisingen och kommer tillbaka hem igen tog 2 timmar bara för fick letar efter parkering över hela Annedal och Kommendantsängen och lite del av Haga.... Borde sälja bil vet jag men vi vill vänta.. Kanske får en lägenhet som parkering ingår.. eller andy får ett jobb som behöver bil.. Onödig att sälja en bil som fungerar verkligen bra!... Jag och Andy har bestäm att vi använda bil BARA under dagtid.. kvällstid är det värst för då kommer alla hem från arbeta så det blir svårare att hitta plats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback