Tobias årskrönika 2009

Januari:
Börja allvar med mitt examensarbeta åt vägverket
Var i Göteborg över nyårshelg

Februari:
Åkte till Borlänge, möte med handledare åt ex-jobb
Digg blev kasterad
Andrés moster gick bort

Mars:
Var nere i Jönköping
Åker kryssning till Tallinn
Andrés mosters begravning
Gjort högskoleprovet
André börjar tar körlektioner

April:
Börja jobba på camping igen
Köpte biljett till Pride

Maj:
Lillebror, mamma och jag fyller år, hälsa på familj för fira både lillebror och mamma
Åker till Borlänge
Redovisning av examensarbeta
André tog körkort
Åker till Göteborg/Bolmsö för att överrask Andrés föräldrar med Andrés körkort
Var på arbetsintervju i Göteborg

Juni:
Jobbar hela juni
Andrés familj kommer med husvagnar till mitt jobb under midsommar

Juli:
Apple fyller 3 år
Jag och André åkte till Gullspång, hälsar på mitt föräldrar samt cykla dressin
André åkte uppe till Koskullskulle med min bil
Säger upp lägenhet i Eskilstuna
Åker till Stockholm
Var på Pride

Augusti:
Digg fyller 1 år
Hälsar på mormor i Gullspång, hon fyller år...
Flytta till Göteborg

September:
Börjar på Göteborg universitet
Var i Örebro på dövas dagen
Var på Liseberg med Parken Zoo

Oktober:
Följer med Andrés familjen på några fritidsstuga visningen
Åker hem till Gullspång

November:
André fyller år
André familjen köpte stugan i Årenäs

December:
Åker hem till Gullspång för att fira jul med familjen

Kommentarer
Postat av: Jenny M

Nice år, många roliga saker, det mesta! :) Hoppas lika bra i 2010 för dig för det kommer att bli för oss iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback